14 Ocak 2012 Cumartesi

LAPA LAPA KAR ! / SNOW (HEY OH)

Uzun zamandır yazamıyorum, üzgünüm çünkü final programım çok sıkışıktı ve yazacak bir şey bulamamıştım( Pre Fall defileleri final dönemime denk geldi maalesef ama devam ediyorlar sanırım)

Bugün ufak bir vitrin gezintisi yaptım ve 2012 İlkbahar/Yaz sezonunu nasıl geçireceğimize baktım.

Bu yıl TURUNCU, YEŞİL ve BEYAZ çok moda renkli bir yaz bizleri bekliyor. 
Altın sarısı detaylar ilgi çekiyor.
Bunun yanında renkli kolsuz gömlekler uzun yırtmaçlı etekler, geniş paça pantolon ve espadrillere yatırım yapılabilir. 
Çiçek desenleri her yerde ! 
Püfür püfür rahat, renkli ve şık bir sezon bizleri bekliyor !

Bunun dışında Tory Burch'te çok değişik kilim desenli bir hırka gördüm lacivert ve bej ağırlıklıydı. 

For a long time I couldn't blog because of my finals. 
I have looked at some trends of 2012 Spring/Summer.
I have seen that GREEN, ORANGE and WHITE are in.
GOLD and FLORAL details could be prefered. 
We have a flowing, colorful, fun season ahead of us.

Note: I have seen same nice pattern work of Tory Burch so I am sending some of the looks and pictures of today.








MICHAEL KORS DRESS:




TORY BURCH:






MULBERRY:

 DVF:







 KAR ! THE SNOW !








TheModernTalk'u Facebook ve Twitter  üzerinden takip edebilirsiniz.
You could follow TheModernTalk from Facebook and Twitter. 

Pictures from official sites of Tory Burch, Mulberry and DVF.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.