19 Eylül 2011 Pazartesi

Street Style 2



Bugün ise denemelerimi ailemle yaptım. Şansa bugün bir aile toplantımız vardı, bol bol resim çektim :)











Bu üsttekiler bana ait, yüzük Scootter/Mudo, Agatha kolye/bilezik/siyah ip, küpe Yargıcı, babet Mango, çanta Longchamp


Kismet by Milka kolye

Bu arada 24 Eylül'de Kismet'in Bebekteki yerinde sezon sonu indirimi sample sale var seviyorsanız gidip bir bakın derim. Ayrıntılı bilgiyi Kismet by Milka'nın Facebook sayfasında bulabilirsiniz.














Gözlükler Bvlgari, Polo t-shirt Ralph Lauren, etek Beymen Club, babet Tory Burch, çanta LV, toka Beymen.

Bunlarda benim Tory Burch'lerim.








Jean Citizens of Humanity, New Balance ayakkabı, Agatha toka  LV çanta, Ray-Ban gözlükler, Burberry saat ve Mardin'den yüzük ve küpe.




 Mehtap Elaidi Pi elbise, Diverse ayakkabı, Seiko saat, Lacoste çanta ve Fendi gözlük.







 Halep işi Urfa'dan altın bilezik.



Bu ne diyeceksiniz? Aşağıdaki resimler "peçiç"e ait. Urfa'ya ait bir oyun Kızmabirader tadında. 2li takımlar halinde 4 kişi oynanıyor. Bu bez oyun tahtası oluyor ve dikiliyor. En son ortaya kim gelirse o kazanıyor. İlginç kısım zar olayı onun kuralları var kaç kapalı açık diye. Gerçekten ilginç bir oyun ben seyirci olarak çok zevk aldım.








Aşağıdaki kuzenim Naz, puantiyeli eteğinden kendim için bulsam alacağım valla.Çok şeker :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.