25 Eylül 2011 Pazar

MILANO FW BLUMARINE 2012


Blumarine defilesi için " Milano'ya renk geldi" deniliyor. Bu doğru gerçekten çok renkli bir defile söz konusu. Kıyafetler çiçek bahçesini andırıyor ve benim için Blumarine her şeyi çok fazla yapmış. Eğer Milano'da catwalk'u izliyor olsaydım nereye bakacağımı şaşırırdım. Kıyafetler styling le daha da abartılmış ve işin içinden çıkılmaz bir hale girmiş. Blumarine biraz D&G benzer leopar ve çiçek desenini fazlasıyla ve abartılı bir şekilde kullanır. Normalde bu uyum içinde olur ama styling beni çok şaşırttı ve maalesef en başta defileye ısınsam da sonradan "çiçek bahçesi" görünümü beni korkuttu.

It is said that Blumarine bring color to the Milano. It is indeed true. Looks are floral,floral,floral... And it is too too much. If I were watching the catwalk I would be missing a lot of details because there are too much. I couldn't understand where styling is going but let me tell you this it is not flattering at all. Blumarine reminds me of D&G in the way that they use leopard and floral prints but there is no flow whatsoever.

























pics via vogue.com/magazine


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.