18 Eylül 2011 Pazar

Arkadaşlarımla "Sokak Stili" Üzerine Denemeler/ Street Style


Bugün çok kalabalık bir grup olarak dışarı çıktık. Etrafımda gördüğüm insanlar ve çevre beni çok etkiledi. Size arkadaşlarımın ve benim giydiklerimi göstereceğim. Gerçekten çok ilham verici bir gündü. 

Kameranın arkasında Selen vardı bu blogda onun fotoğraflarının bakış açısı ve ortaya koymak istediği komposizyon benim fikirlerimle gerçekten çok uyuşuyor. Aklımdakileri okuyor bile diyebilirim. Çok teşekkürler Selen :)

Today was inspirational, we went out with bunch of people and I experimented with their styles in street. Selen my biggest support was behind the camera, I love her photography so thanks so much for these beautiful pictures :)


İlk stilimiz Miryam'dan, bugün bu yılın çok sevilen trendi olan tayt ve fermuar ikilisini kullanıyor. Üst olarak ise dantel tercih etmiş ki bu da sevilen bir diğer trend. Dolce Gabbana'nın bu sezonunda da benzer taytları ve tarzları görebilirsiniz. Miryam stiliyle bana gerçekten ilham veren biri çünkü çok basit eşyaları çok doğru kullanıyor. Ve giydiği kıyafetleri güzel taşıyor, kıyafetler onu değil o kıyafetleri taşıyor. Kendisini çok iyi biliyor ve en önemlisi güzel parçaları çok uygun fiyatlara buluyor. Mesela taytı H&M.

First one to go is Miryam. She used skinny pants(H&M) and zipper and also lace which are all trends for this season.I love her style because she is very good at picking clothes for her taste and she no mistakes. Similar trends are in Dolce Gabbana,too. 




Miryam'ın Bodrum'dan aldığı anka kuşu kolyesi, çok severek almış kendisi.





Dolce Gabbana'dan seçtiğim benzer parçalar...
Similar to her..


Grafitti ve Hip-Hop da beni etkileyen öğeler arasında, grafitti "asi sanat" olarak düşünülebilir ve çok yaratıcı bir akım olduğunu düşünüyorum. İnsanlar kendilerini yasal olmayacak şekilde dışa vuruyor- eğlenceli ve tehlikeli :)

I am also inspired by grafitti and hip-hop. Grafitti is creativity and also there is a rebellious side in it. It is a fun and dangerous way to express yourself which is inspirational. Look what I've found;

Mustafa'nın No Fear t-shirt'ü
No Fear t-shirt,



Süleyman hoca ve Mustafa'nın ayakkabıları ya da kicks mi oluyor ?
Da Kicks,



Mavi çizgili t-shirt ve çiçekli çanta bunları kot ile birleştiren Sibel. Farklı dokuları ve desenleri birleştirmekten korkmayın, doğru renk seçimi ve kumaş seçimiyle güzel, farklı bir kombin oluşturabilirsiniz. Bunu bir deney tubü gibi düşünün doğru maddeleri birleştirdiğinizde laboratuarı yakmazsınız ;)

Don't be afraid of using patterns and colors, there is no handbook of what to wear you have to find the right combinations.




En sonda da ben varım. Bugünü de rahat geçirmek istedim. Sevmediğiniz ya da severek aldığınız basic t-shirt leri broşlarla süsleyin ve farklı bir hava katın etek uçları veya yakaya kullanabilirsiniz. Benim eski bir bluzumde böyle bir iğne vardı sakladım, değişik bir hava katmış bluz'e dediler :)

Last one is me. I am in comfortable mood today. 












  Ben bügun H&M bluz, Citizens of Humanities jean, FNO çanta, Ray-ban ve Converse giyiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.