24 Eylül 2011 Cumartesi

Kismet by Milka Sample Sale

Bu sabah Kismet'in sample sale'ına Bebek'teki showroom'a gittik. Kismet'in tasarımcısı olan Milka misafirlerini çok güzel ağırladı. Bugüne özel sezon ürünlerinde %10 ve bazı ürünlerde %50'ye varan bir indirim vardı.Türkiye'de sanırım Milka'nın yaptığı bir ilk çünkü tasarımı "kısmet-kader" fikriyle kaynaştırıp, takılarına bir kişilik bir fikir ya da "motto" veren bir takı tasarımcısı ben bilmiyorum. Yurtdışında İngiltere ve New York gibi moda başkentlerinde de satışı olan Kismet'in etkinliklerini Facebook sayfasından ve twitterdan aynı zamanda koleksiyonuda kismet-tr.com'dan takip edebilirsiniz.

This morning we went to Kismet sample sale. It was a lovely showroom. Milka who is the designer of the jewellery line was very friendly. Today there was a special discount on new season products and also last season's. I think what Milka designs is a first in Turkey. The idea that lie behind Kismet is as the name suggests "kismet, fate". She puts a personality and a motto to her designs .She is very popular,too. Her designs could be found in Selfridges, Covent Garden and also New York. You could also check out the Facebook and twitter page for events and for collection you could visit kismet-tr.com.

Seçtiğimiz yüzükler...
Rings we like...


 
 Bu iki modeli üst üste takınca ay yıldız formunda oluyor. Yüzüğün parmakta duruşu yukarıdaki gibi olacağından ay yıldızı kapsıyor.



Bu iki modelde çok farklı ben özellikle sağdakini sevdim. Sonsuzluk işareti ve tek bir taş iki taraflı kullanılabiliyor.
I really liked the infinity ring. You could switch sides if you want to.


Ben de bu küpeleri aldım.
I bought this earrings.


Milka ve ben tabii ki de takılarımız Kismet.




Milka'nın Kismetleri elindeki bileklikler sanırım 2012 Kış sezonu yani şuanda yok. Yüzüğünü hatırlıyorum vardı showroomda. Kolyesi özellikle kurukafalı olanı bana Alexander McQueen'i hatırlattı, acaba ilham kaynağı o muydu ?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.