20 Eylül 2011 Salı

MEHRY MU


Güneş Mutlu Mavituncalılar Mehry Mu’yu anlatıyor


İkat ve deri kombinasyonunun en şık örneklerini sunan Mehry Mu, sadeceenmoda.com’a özel yeni koleksiyonuyla  da lüksten ödün vermeden sofistike ve işlevsel çantalar sunuyor. Markanın yaratıcısı ve tasarımcısı Güneş Mutlu Mavituncalılar, Mehry Mu’yu anlattı.
Güneş Mutlu Mavituncalılar
Çanta tasarlamaya nasıl başladınız?
2007 yılında, Kapalıçarşı’da çok özel birinden topladigim ikat kumaşları değişik bir şekilde kullanacak bir yer arıyordum. Kumaşın güzelliğini ortaya çıkaracak çantalar tasarlamaya başladım. Bir internet sitesi için deneme amaçlı bir koleksiyon hazırladım. Tasarladığım çantalar çok tuttu ve hem Türkiye’de, hem de yurtdışında satmaya başladım. Zaman içinde yeni modeller ekleyerek markayı oturttum. Fatma’nın Eli olan Rez Bag’in başarısından sonra işin boyutu değişti, talep çok arttı. Böylece ben de her gün Mehry Mu’nun markalaşması yolunda yeni bir adım atmış oldum.
Mehry Mu’nun stil felsefesi nedir?
Çabasız şıklık içinde olmak ve doğudan gelen ilham kaynaklarını modern bir görüntü ile birleştirmek.
Mehry Mu ismi nereden geliyor?
Farsça’yı konuşmasam da ilgi duyuyordum. Mehry ‘gün ışığı’ demekmiş. Mu ise soyadımın ilk iki harfi. Bir bakıma markanın adı da ismimin bir versiyonu gibi oldu.
“Mehry Mu’yu bir ‘yaşam tarzı markası’ olarak görüyorum.”
Koleksiyonlarınızı çanta dışında paşka parçalarla da genişletmeyi düşünüyor musunuz?
İlerleyen zamanlarda evet. Mehry Mu’yu bir “yaşam tarzı markası” olarak görüyorum. Dolayısıyla da yaşama hoşluk katacak birçok ürünü barındırmasını istiyorum.
Mehry Mu kullanan kadın kimdir?
Mehry Mu kullanan kadın, hoş ve akıllı bir kadındır. Kendine değer verir, ilgi alanları vardır. Kendini geliştirmeyi seven, üretken biridir.
Mehry Mu çantaları kimlerde görebiliriz?
Ayşe Boyner, Ayşe Kuçuroğlu, Ece Sükan, Edwina Özyeğin, Ümit Boyner ve Romina Hakko Mehru Mu kullanan isimlerden birkaçı. En az bu isimler kadar, sokakta karşılaşıp, izin aldıktan sonra fotoğrafladığım kadınlar da Mehry Mu markası için çok önemli. Ben onlara “Mehry Mu marka elçileri” diyorum. Markanın kulaktan kulağa yayılmasını sağlıyorlar.
enmoda.com’a özel olarak tasarladığınız koleksiyonun özellikleri neler?
Mehry Mu’nun en popüler modeli olan Rez Bag’i enmoda.com için farklı bir deri ve ikat astarla tekrar yorumladım ve bu sene çok moda olan krokodil baskı dana derisini oldukça geniş bir renk yelpazesinde kullandım. Gri severler için rengin iki ayri tonunu, iddiali çantalar sevenler için de kırmızı ve mor tonlarını kullandım. Her zamanki gibi gündüzden geceye rahatça taşınabilecek, her ortama ayak uyduran, çabasız şıklık görüntüsünden uzaklaşmayan çantalar olmasına dikkat ettim.  Krokodil seçerken parlak yerine mat bir deri sectim, ve bazı renklerde altın yerine gümüş rengi aksesuarlara yer verdim.
Stil İpuçları
Bence bir çanta sofistike ve kullanışlı olmalı.
Bu sezon etnik desenli çantalar çok gözde olacak.
Çanta alırken, çantaya ne kadar aşık olduğunuza dikkat edin. Eğer cok beğendiyseniz o çanta sizin olmalı. Kimsenin fikri önemli değildir.
Her kadının bir aile yadigari çantası olmalı
http://blog.enmoda.com/?p=1405'dan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.