14 Aralık 2011 Çarşamba

GÜNÜN GÖRÜNÜMÜ: DERİ TAYT VE YÜN & TODAY'S LOOK: LEATHER LEGGINGS & WOOL

Bugün Güney Kampüste Kübra ile karşılaştım. Daha önce Kübra'yı çekmiştim hatırlarsanız. Artık onu her gördüğümde çekiyorum bunu bir gelenek haline getirdik. Kübra bugün için deri tayt giymeyi tercih etmiş Berksha'dan almış. Yün kısmını da üstündeki geniş kazak, şal ve kenarı tüylü, süet bilekte bağcıklı botları (H&M) ile tamamlıyor. Çok güzel harmanlanmış kendine has bir stil: vintage ve yeni trendleri özellikle çok güzel birleştiriyor. Kübra'ya zamanını ayırdığı için teşekkür ediyorum :)

Today, I saw Kübra at South Campus and as you could remember I have posted her look before with her big black hat. When I see her I took pictures of her, it became an "tradition" I guess. She prefered to wear leather leggings from Berksha. She combined the leggings with wool aspect which is the woolen loose cardigan, the scarf and ankle boots(H&M). I really like how she combines all vintage and new trends in a modernized sync. 
So, thanks Kübra :)


Kübra Dinamik gazetesiyle çok mutlu :) !



/CardiganKazak: Batik-Ayşe Arman Kolesiyonu,
/LegginsTayt: Bershka,
/Ankle BootsBotlar: H&M








3 yorum:

  1. çok güzel bayıldım...özellikle tayta.

    YanıtlaSil
  2. kazağı nerden almış acaba çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Evet ben de çekerken özellikle taytı sormuştum Kübra'ya.

    İkinci yorum için ise, tekrar güncelledim post'u ama Batik-Ayşe Arman koleksiyonundan almış.

    Yorumlarınız için teşekkürler TheModernTalk'u Facebook ve Twitter da da takip edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.