19 Aralık 2011 Pazartesi

GÜNÜN STİLİ: SELEN'İN İPEK SATEN İŞLEMELİ ETEĞİ VE DERİ ETKİLİ BLUZU/TODAY'S LOOK: SELEN'S SILK-SATEN SKIRT & LEATHER EFFECT T-SHIRT

Selen'in bugünkü stili Mango ve Marks&Spencer'dan aldığımız parçalardan oluşuyor. Spor ve şık kombini biricik arkadaşım çok güzel taşımış. Fotoğraflarını kendi kendine çekip bana gönderdiğin için çok teşekkürler Selen, valla şaşırmadım da değil :) Akşam akşam güzel bir süpriz oldu :)

not: Bu arada Selen'den duyduğuma göre stili çok beğenilmiş çok sevilmiş bakalım siz ne düşüneceksiniz?
Selen stilini bana teslim etti ve benim de aslında ilk stil danışmanlığı projem sayılabilir o yüzden benim için önemli bu kombin :)

Selen's look for today is the skirt we bought from Mango and the t-shirt from Marks&Spencer. We have combined sporty and chic elements together and she looks very good in casual look. I want to thank her for this surprise of sending her style to me. 

note: Selen's friends at university really liked her style so I am curious if you are going to like it ? Because Selen is like my first make-over or my first "experiment"-lets say :)- as a style consultant  so her look is significant for me :)


,



/T-Shirt: Marks&Spencer,
/Etek Skirt: Mango









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.