18 Aralık 2011 Pazar

CUMARTESİ: ALIŞVERİŞ GÜNÜM/ SATURDAY: MY SHOPPING DAY

Cumartesi günü yoğun sayılırdı. Öncelikle İstinye Park'a uğrayıp Beymen ve Mango'yu gezdim. Mango'daki yılbaşı öncesi indirimi gerçekten çok etkiliydi İstinye Park Mango gerçekten çok kalabalıktı.

 Beymen'de ise Equipment gömleklere, Mehry Mu çantalara baktım ve gözlük bölümünde bir Ray-Ban beğenmiştim. Önceden gözüme kestirdiklerimi aldım çıktım :) Mehry Mu istediğim gibi bulamadım maalesef.

My saturday was a shopping day. I have bought the Equipment shirt and Ray-Ban Ericka which I both liked the items beforehand.

Öncelikle Ne Giymişim ?/ What Did I Wore ?

Rahat bir alışveriş günü için Nike'ın Footlocker için çalıştığı hip-hop ve grafiti esintili t-shirt'ümü H&M skinny kotum ile kombinledim. Hoodie zaten hip hop'ın ayrılmaz parçası onu da GAP'ten almıştım.


For a comfortable shopping day I prefered long comfy t-shirt with grafitti on it. I have bought it from Nike. I combined the t-shirt with a hoodie from GAP, shades from Ray-Ban and H&M skinny jean.





THE EQUIPMENT SHIRT: 






 THE RAY-BAN NEW RELEASE : ERICKA



BABAM İÇİN BEĞENDİĞİM RAY-BAN/ THE RAY-BANS I LIKED FOR MY FATHER:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.