3 Aralık 2011 Cumartesi

GÜNÜN ALIŞVERİŞ TURU: YILBAŞINA ADIM ADIM/ TODAY'S SHOPPING TOUR: LITTLE STEPS TO NEW YEAR'

Bugün çok parıltılı vitrinler vardı İstinye Park ve Kanyon'da. Stradivarius'da etnik esintili, kilim desenli taytlar görmüştüm ama bitmişlerdi :( Bunun üzerine önce GAP mağazasına baktım. Öncelikle İstinye Park'a uğradım. 
Fakat Kanyon'un yılbaşı düzenlemesini koyarak başlayacağım yazıya.

Today, I encountered glam, sparkly scenes in the department stores. I was aiming for some leggings that has an orient style which I liked in Stradivarius but I couldn't find them :( So, my first stop was GAP in İstinye Park Shopping Mall in İstanbul. 

I will start the post with Kanyon Shopping Mall's New Year's decoration.








SİZ DE MACROCENTER KANYON'DAKİ SÜSLERLE -AŞAĞIDAKİ-EVİNİZİ SÜSLEYEBİLİRSİNİZ ÇOK HOŞLAR :)

DECORATE YOUR OWN HOME (BELOW ).





İLK DURAK: İSTİNYE PARK GAP
FIRST STOP: GAP

Yılbaşı vitrinlerini de elimden geldiği kadar yakalamaya çalıştım bu arada.







Zincirli babetler bana Lanvin'in geçen sezondaki zincirli topuklularını hatırlattı...
So Lanvin last season, right ?





 Vazgeçilmez kemerler GAP'te çeşit çeşit.
BELTS BELTS BELTS

Ben kürklü atkıyı çok sevdim. Tam atkı gibi değilde direk başınızdan geçiriyorsunuz. İçi de gri yün kaplıdır. Böylelikle tüyler boynunuzu rahatsız etmiyor ve boynunuz tahriş olmuyor.

I really liked the furry scarf thing. It is very functional because inside of it is grey wool so it would be chic for cold days.




Pon-ponlar :)





Şimdiki durağımız ise H&M hem Versace koleksiyonu hem de kış için seçtiklerimi görebilirsiniz.

SONRAKİ DURAK: H&M

NEXT STOP : H&M


OLD SCHOOL JACKETS:



YAMALAR,
PATCHWORK(S),


PARLAK RENKLİ BOTLAR,
"GLOWS IN DARK" BOOTS,


RENKLİ RENKLİ DESENLİ DESENLİ TAYTLAR
COLORFUL MULTI-PATTERNED TIGHTS



KÜRK VE ALTIN IŞILTISI,
FUR AND GOLD GLAM,



PLATFORMS,
Bu sezon aslında FLATFORMS denilen modeller çok moda, daha önce oxford modelini Prada'dan koyduğum gibi.
This season FLATFORMS -actually they are called- are a major trend like Prada did in its oxfords this season.




THE KIMONO

Doğu ve batının birleşimini çok seviyorum bu kimonoyu biraz modifiye ederek gece kıyafetine bile dönüştürmek mümkün. Hem modern hem de etnik bir duruşunuz olur !

I love mixing Orient's style in modern. They look gorgeous together I think. When I was shooting this particular outfit I was thinking of "modification" of the kimono. It could be used as a party dress which would be a smart, ethnic , modern and more importantly a distinctive style.



GÜMÜŞ VE DERİ PANTOLONLAR,
GLAM GLAM JEANS: SILVER & LEATHER



 H&M AKSESUARLARI
H&M ACCESSORIES






 HERMES'İN BİLEKLİKLERİNE BENZEMİYOR MU ?
SO SO HERMES BRACLETS!!!




ÇOK PRADA PLATFORM'UNA BENZİYOR !!
SO SO PRADA FLATFORM OXFORDS !!




GÜMÜŞ OXFORD'LAR
SILVER OXFORDS





VERSACE FOR H&M KALINTILARI,
REMAINS OF VERSACE FOR H&M,











 BERKSHA:




BATİK:
Vitrindeki sağdaki elbise HAKAAN'a benziyordu. Dün gece Elle Style Awards'da giyilmişti yanlış hatırlamıyorsam Elle'den Işık Şimşek giymişti.

The dress below-right one- was looking like the brand HAKAAN. I saw it yesterday on TV in Elle Style Awards in Turkey.




DKNY POP OF COLOR:




 SON DURAK: KANYON HARVEY NICHOLS-AYAKKABI/ÇANTA
LAST STOP: KANYON SHOPPING MALL HARVEY NICHOLS-SHOES/BAGS

Meraklılarına duyurulur Deniz Berdan'ın DB adlı ufak kıleksiyonu Jean Katında Harvey Nichols'ta biraz modern, biraz doğulu ve mini mini elbiseler !


APERLAI AYAKKABILAR/SHOES:

Ben daha önce markayı duymamıştım ama ayakkabılar ilginçti. Aşağıda bir örneği.
Didn't heard of the brand before but interesting shoes. Down below.


 BALENCIAGA:




TORY BURCH:



KURT GEIGER:


VERSACE:


ALAIA:



D&G ÇANTALAR/BAGS:









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.