13 Aralık 2011 Salı

GÜNÜN GÖRÜNÜMÜ: DERİ TRENCHCOAT'UMSU CEKET VE BANDAJ ÇORAP/TODAY'S LOOK : LEATHER-TRENCHCOAT MIXED JACKET AND BANDAGE SOCKS

Bugün Güney kampüse inerken, Gülbin'in stilini çok beğendim. Kendisi Boğaziçi Üniversitesi'nde İşletme okuyor. Ben özellikle Burberry'nin geçen sezonki ( 2012 baharını ben bu sezon sayarak söylüyorum) trenchcoat ve deri birleşimi ceketlerine inanılmaz benzettim. Hatta ona da sordum Burberry mi diye ama Stradivarius'dan almış ceketini.Ceketi çok beğendim özetle :) Çorapları ise Penti( bandaj çorap deniliyormuş) . Bence ceket, çorap, botlar hepsi çok güzel bir şekilde harmanlanmış içinde her türlü motorsikletçi, feminen, asi, punk elementlerini bulunduruyor bu yüzden görünümünün öne çıktığını düşünüyorum. 
Gülbin'e zaman ayırdığı için çok teşekkürler :)

Today, I was on my way to South Campus in Boğaziçi University and I saw Gülbin's style. I really liked it as a whole and in its parts. I was striked by the jacket because of the similarity of last season's Burberry jackets which became phenomenon of last season- the mix of leather and trenchcoat clothing. I asked her that "is it Burberry" but she bought the jacket from Stradivarius. I really liked the jacket, shortly. I asked her about the socks and she told me that it was actually called "bandange socks" . I think jacket, boots, vintage effected bag, socks all together are in sync and demonstrates the motorcycle-biker-rock-punk-also feminine and rebellious elements so I cannot name this look as one style which makes it so distinct. 
Thanks Gülbin !








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.