19 Eylül 2011 Pazartesi

Net-a-Porter ve Pierre Hardy'den Seçtiklerim/ What I Chose From Various Sites


PIERRE HARDY

İsimden de anlaşılacağı gibi Fransız bir tasarımcı. Ayakkabı ve çanta tasarlıyor hem kadın hem erkek için ama kadınlar arasında daha popüler. Tasarımcı daha çok şekillerden etkileniyor. Dior ve Hermes'te çalıştıktan sonra 1999'da kendi markasını kurmuş.

As the name goes French designer worked at Dior and Hermes. He designs shoes and bags, inspired by shapes.




Marc Jacobs heralde bu eteği yaparken Pierre Hardy'nin geçen sezona ait bu ayakkabılarından "etkilenmiş". Ben geçmiş sezonu unutmam Jacobs, bulduğum gibi koyarım :) !

Marc Jacobs is "inspired" by Pierre Hardy I guess. It is last season shoes but the similarity is remakable, don't you think ?




HIRKA/CARDIGAN

Ralph Lauren


See by Chloe




Bu tarzı çok sevdim açıkçası maskülen/feminen, gömlek The Row(Olsen kardeşlerin markası), Dolce Gabbana clutch, Lanvin ayakkabı olmalı.

I like the style of this.


The Row Fringe Skirt





Bu da Harris diye bir marka Net-a-Porter'da gördüm sevimli bir sırt çantası.

 DVF

Aşağıdaki elbiseyi Kate Middleton bir üç dört kere giydi. Ben William'ın kuzeni Zara evlenirken ki kokteylden hatırlıyorum ama birkaç kere daha giymişliği var çünkü prenses kıyafetlerini recycle yapıyor diye haberler çıkmıştı.

Kate Middleton's dress, she recycled it this season.





Kemer J Crew fakat benzerini Tommy Hilfiger'da bulabilirsiniz. Sadece leopar tay derili bir kemer dolapta bulunsun diye koydum.

pics via net-a-porter and Pierre Hardy's website.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.