14 Eylül 2014 Pazar

TATLIŞ PARTİSİ vol.2. İYİKİ DOĞDUN ELİF ! / DAY OUT WITH MY DARLINGS vol.2. ELIF'S B'DAY


Dün biricik arkadaşımız Elif'in doğum gününü 'gecikmeli' olarak kutladık. Çok güzel bir geceydi, tüm tatlış partili arkadaşlarımın emeğine ve gönüllerinin güzelliğine sağlık diyerek stilime geçiyorum. Bu sefer Zelalciğim sağolsun benim resimlerimi çekti, benim tüm nazımı çeken Zelal'e özel bir teşekkürü bir borç bilirim :) 

Gelgelelim ne giydiğime.. Ben bu gece için artık klasikleşen bir renk olacak olan bebek mavisini  dantel etek formunda kullandım ve onu füme rengi ipekli-penyeli uzun kollu bluzumle tamamlamayı tercih ettim. Tam bir ara sezon kıyafeti oldu aslında, ne yazlık ne sonbaharlık tam ikisinin arası ;) Biraz daha rahat olmak adına kurt detaylı babetlerimi giydim. Aksesuar olarak babetlerime, zincirli clutch'ım ve statement necklace'ım eşlik ediyor bana. Zaten tercihim böyle bir kolye olunca, başka aksesuara ihtiyaç duymadım açıkçası. Hepinize harika bir haftasonu diliyorum :) !

TheModernTalk'u Facebook, Twitter ve Instagram'dan takip etmeyi unutmayın !

Hey everyone ! Yesterday we celebrated one of my dearest friends birthday with a little bit of a delay, though. It was a great night with full of laughter - its what happens when I am with my darlings !! 

Let's see what I wore last night. As my own personal style goes I like to be simple, comfy and chic. I think lighter tones of blue is going to be one of our 'seasonal colors like black or beige so do invest in a piece of blue ! I wore a lace detailed blue skirt and I combined it with a dark grey silk-ish sweater to look more sophisticated for the possible transition to a night out. In terms of my pick in accessories, I didn't wore much since I had a statement necklace. All in all my outfit was a mid-seasonal look, it was in-between fall and summer seasons maybe we can call it spring-ish :) 
Have a great weekend !

Don't forget to follow TheModernTalk on Facebook, Twitter and Instagram !

wearing
blouse.Beymen Club
skirt.Zara
flats.Urban Outfitters
clutch. Tory Burch
necklace. Yargıcı
sunnies. Balenciaga


















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.