21 Ekim 2011 Cuma

Birthday Special

Aslında bugün öyle özel bir şey yapmadım ama hava güzeldi bundan faydalanarak annemle tam bir anne-kız günü geçirdik. Paket programımızda yemek-alışveriş ve tatlı vardı. Şemsiye seçerken bir fotoğrafım var onu yolluyorum. Annem resim çekme konusunda çok iyi değildir o yüzden ona biraz direktifler veriyordum(o yüzden fotoğrafta garip çıktım-gülmüyorum fln.) ama sonunda resmi çektik. İyi haftasonları :) !

Not: Prada'nın oxford loaferlarından denedim fakat ayakkabı iyi hoş da derisi çok sert ve biraz rahatsız tabii kundra olduğundan, büyük numara alıp kalıp koydurmak gerek ve fiyatlar uçmuş durumda fakat ayakkabıyla ilgileniyorsanız Prada'nın mağazalarını kontrol edebilirsiniz ;)

I didn't do sth. special for my B day but it was a decent day with my mum. The weather was good so we shop a little bit. Also I had a chance to try Prada's oxfords and to be honest it wasn't comfortable but the concept of the shoe is different so it was a disappointment for me.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.