26 Ekim 2011 Çarşamba

GÜNÜN STİLİ/TODAY'S LOOK

Bugünün görünümünü Hukuğa Giriş dersinde yakaladım. Önce ojelerini sorduğum Renan'a sonradan stilini çekebilirmiyim diye sordum o da kabul etti kendisine teşekkür ediyorum. Bakın spor bir gömlek ve çok kullanışlı olan kışın sevilen parçası kazak elbiseyi nasıl kullanmış. Bu arada küpeleri de çok değişikti bu yüzden onlarında fotoğrafını çektim :) Takipte kalın ;) !

I captured today's look in my Introduction to Law class. Firstly, I asked Renan's nail color and then I shot her style. Look at Renan, how she used a sporty shirt and a wool dress. Also I liked her earrings so I shot my first "detail", today. Follow the blog for new updates !



4 yorum:

  1. Değişik ama hoş olmuş küpelere bayıldım..=)

    YanıtlaSil
  2. Ben de küpeleri çok sevdim, yorum yaptığın için sağol pınarcım renkleniyor blog biraz en azından :D

    YanıtlaSil
  3. yeap the color is so bright and energetic ! and I also liked the earrings, thanks for your comment ;)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.