26 Kasım 2011 Cumartesi

GÜNÜN ALIŞVERİŞ TURU/ TODAY'S SHOPPING TOUR : MANGO


Bugün Kanyon'daydım ve  post'ta Sonbahar/Kış sezonu Mango mağazasındaki parçalardan seçtiklerimi göreceksiniz. 

In this post, you will see what I chose from Mango in Istanbul, Kanyon Shopping Mall.

FERMUAR DETAYI VE KÜRK
ZIPPER&FUR





LEOPARD VINTAGE"-ISH" BAG

Ben aşağıdaki hırkayı aldım bugün, ipek elbiselerinizle ya da kotlarla şık-klasik-spor elementlerini birleştirebilirsiniz (ben böyle düşünerek aldım en azından).

I bought the cardigan below. I advice to use this particular jacket with silk dressed and also with jeans which could imply a more sophisticated sporty and chic look.

















Aşağıdaki elbise Alice+Olivia'daki cekete benziyor diye ilgimi çekti onun da resmini koyacağım. Renk paleti çok ilginç, sürrealist bir havası var.

This dress above looks like Alice+Olivia coat I saw recently. Nice color pallete has a surrealist style.




Bahsettiğim Alice+Olivia palto, yukarıdaki Mango elbiseye benziyor değil mi?
Coat below, Alice+Olivia so similar right ?




 Mango'dan devam ediyoruz...
















4 yorum:

  1. Mango'nun bu sezon takıları şahane!Dört gözle indirime girmesini bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
  2. bu yıl gerçekten çok kaliteli çalışmışlar. ama ne olur ne olmaz okside almak lazım bence altın paslanabilir hemen.yıldızlar bu yıl çok moda umarım indirimde bulursun çünkü iki hafta önce beğendiğim yıldızlı kolyeyi göremedim :( aynı zamanda bileklikler geçen yaz sezonu tory burch direk, indirimde kalırsa kaçmaz valla :))

    yorumun için teşekkürler berilla :)

    YanıtlaSil
  3. Ben sezondan hic bir sey almiyorum MAngo'dan. emin ol ilk indirimde bulamasan bile 1sene sonra outletlere geliyor(tecrubelerime dayanarak soyluyorum)Hemen takayim benim olsun gbi bir derdin yoksa bence sabredip bekle benim gibi;) bu sezonun tum takilarinda gozum var:)
    Optum;)

    YanıtlaSil
  4. çok akıllıca :) ve hayır sezonda takma gibi bir derdim yok outlet'te bulursam seneye alırım en kötü ihtimal taksim'de geçenlerde gittim HER ŞEY vardı geçen sezonun :D

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.