29 Kasım 2011 Salı

GÜNÜN STİLİ/ TODAY'S LOOK : GEOMETRIC & ROMANTIC VINTAGE

Bugün, gerçekten çok farklı ve güzel bir stil yakaladığımı düşünüyorum. Kuzey Kampüs'te dersim vardı ve Kübra'nın stilini gördüm. Kendisi Boğaziçi Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı okuyor. Özellikle makyajın ve kıyafetin birleşimi bana biraz Mad Men dönemlerini, yeni nesil Dior ve Marios Schwab'ın sessiz sinema yıllarından etkilendiği koleksiyonunu anımsattı. 
Bana vaktini ayıran Kübra'ya çok teşekkür ediyorum :)

Today, I found a beautiful and distinctive look. In North Campus I had a lecture and I saw Kübra's style. She is studying in Western Literature department in Bogaziçi University. Her make-up and outifit remind me of Mad Men era, new generation Dior and Marios Schwab's collection which was inspired from silent movie era. 
Thank you Kübra :)








/DressElbise: H&M
/CardiganHırka: Karaca
/SocksÇorap: Penti
/ShoesAyakkabı: Herry
/BagÇanta: Bershka


 Bahsettiğim Dior başta dört resim ve son Marios Schwab bir de Christopher Kane'in kazak etek ikililerini koydum.

INSPIRATIONS (FROM MY PERSPECTIVE) : 

DIOR




MARIOS SCHWAB



 CHRISTOPHER KANE

Look at the mix of patterns...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.